Zorgkaart Nederland

Hiernaast vindt u het rapportcijfer dat onze cliënten en hun naasten aan Herfstzon geven. Daarnaast kunt U de waarderingen lezen. Graag nodigen wij u uit om ook een rapportcijfer en waardering uit te brengen. Zo blijven wij leren van uw ervaringen.

Kwaliteit en veiligheid

Kwaliteit en veiligheid staan bij Herfstzon hoog in het vaandel. Het is onze overtuiging dat kwaliteit plaatsvindt tussen de bewoner en de medewerker. Herfstzon streeft door middel van haar kwaliteitsplan de kwaliteitseisen en -kader na. Als lerende organisatie is Herfstzon steeds in ontwikkeling. Zo proberen wij onze cliënten de beste zorg te geven. U kunt hier doorklikken naar:

Kwaliteitsplan 2019-2022
Publiekversie kwaliteitsverslag 2017
Cliënttevredenheidsonderzoek somatiek 2018
Cliënttevredenheidsonderzoek Psychogeriatrie 2018
Widget uitslag Cliënttevredenheid Somatiek 2018
Widget uitslag Cliënttevredenheid PG 2018
IGJ-rapport 2018
PREZO audit-rapport 2016
PREZO audit-rapport 2017
NPS 2018 aanbevelingscore cliënten Herfstzon
NPS Dashbord VVT 2017