Zorgkaart Nederland

Hier vindt u het rapportcijfer dat onze cliënten en hun naasten aan Huize Herfstzon geven. Daarnaast kunt u de waarderingen lezen. Graag nodigen wij u uit om ook een rapportcijfer en waardering uit te brengen. Zo blijven wij leren van uw ervaringen.

Kwaliteit en veiligheid

Kwaliteit en veiligheid staan bij Huize Herfstzon hoog in het vaandel. Het is onze overtuiging dat kwaliteit tot stand komt in het contact tussen de bewoner en de medewerker. Huize Herfstzon streeft door middel van haar kwaliteitsplan de kwaliteitseisen het landelijke Kwaliteitskader na. Als lerende organisatie is Huize Herfstzon steeds in ontwikkeling. Zo proberen wij onze cliënten de beste zorg te geven. U kunt hier doorklikken naar:

- Kwaliteitsbeeld 2024/2025

Kwaliteitsplan 2019-2025

- Eindrapport PREZO Gouden Keurmerk 2025

- IGJ-rapport 2025

IGJ-rapport 2018

Infographic Cliëntenraadpleging Somatiek 2025

Infographic Cliëntenraadpleging PG onder vertegenwoordigers 2025

Infographic Cliëntenraadpleging Totaal 2025

Rapportage Cliënten- en vertegenwoordigersraadpleging 2025

- Rapportage Cliëntenraadpleging ZorgkaartNederland 2024

Infographic Cliëntenraadpleging ZorgkaartNederland 2024

- Rapportage Vertegenwoordigersraadpleging ZorgkaartNederland 2024

- Infographic Vertegenwoordersraadpleging ZorgkaartNederland 2024